خبرنگاران بیش از هفت میلیارد ریال برای رفع سوء تغذیه بچه ها محروم قزوین هزینه شد

به گزارش مجله گرگانلند، قزوین - خبرنگاران - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: هفت میلیارد و 330 میلیون ریال اعتبار برای رفع سوء تغذیه یک هزار و 231 کودک زیر پنج سال زیر پوشش این نهاد در استان پرداخت شده است.

خبرنگاران بیش از هفت میلیارد ریال برای رفع سوء تغذیه بچه ها محروم قزوین هزینه شد

به گزارش خبرنگاران، محمد صیادی روز سه شنبه در دیدار با تعدادی از مددجویان استان قزوین گفت: یکی از خدمات موثر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین برای پیشگیری از مسائل ناشی از سوء تغذیه بچه ها پرداخت کمک هزینه تهیه سبد کالا برای بچه ها زیر پنج سال است.

وی ادامه داد: در راستای خدمت رسانی به بچه ها در حال رشد، در 9 ماهه سال جاری هفت میلیارد و 330 میلیون ریال برای رفع سوء تغذیه یک هزار و 231 کودک زیر پنج سال پرداخت شده که این مبلغ علاوه بر پرداخت کمک معیشت و مستمری ماهانه به تمامی خانواده های تحت حمایت بوده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین افزود: این میزان کمک در 6 مرحله و با سرانه 100 هزار تومان برای هر کودک در هر مرحله، پرداخت شده است تا این بچه ها دوران رشد خود را با با تغذیه مناسب طی کنند.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) آماده است تا با استفاده از ظرفیت های مردمی، خدمات موثر و ماندگاری به جامعه هدف تحت حمایت خود ارایه دهد.

صیادی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره)، از طریق کد مهربانی # 028*8877* به نیازمندان و محرومان اهدا کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 929

به "خبرنگاران بیش از هفت میلیارد ریال برای رفع سوء تغذیه بچه ها محروم قزوین هزینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از هفت میلیارد ریال برای رفع سوء تغذیه بچه ها محروم قزوین هزینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید