خبرنگاران بازارچه های هفتگی در لرستان تعطیل شدند

به گزارش مجله گرگانلند، خرم آباد - خبرنگاران - مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در لرستان گفت: شهرداری های استان باید از برگزاری بازارچه های هفتگی در سطح شهرهای استان جلوگیری نمایند.

خبرنگاران بازارچه های هفتگی در لرستان تعطیل شدند

احمدحسین فتایی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تشریح مهمترین مصوبات آخرین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان لرستان گفت: در این جلسه مقرر شد اداره کل صمت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی نسبت به برنامه ریزی لازم جهت توزیع مناسب اقلام ضروری از قبیل ماسک، ژل، دستکش، الکل وموادضد عفونی کننده در سطح داروخانه های استان اقدام کنند.

به گفته وی همچنین قرار شد به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تداوم خدمت رسانی ادارات، کلیه دستگاه های اجرایی استان نسبت به تهیه دستگاه تب سنج لیزری در ورودی اصلی، جهت کنترل دمای بدن کارمندان و مراجعه کنندگان اقدام کنند.

فتایی اضافه کرد: در این جلسه مصوب شد که به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، اداره کل دادگستری به منظور جلوگیری از تجمع در دادگاه ها ترتیبی اتخاذ کنند که متقاضیان با برنامه زمانبندی معین به مراجع قضایی مراجعه کنند و اداره کل امور زندانها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی نسبت به ضد عفونی زندانها اقدام نماید.

به گفته فتایی دانشگاه علوم پزشکی با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای در مورد ادامه فعالیت کارگاه های ساختمانی تصمیم گیری کنند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در لرستان همچنین گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و صدا و سیمای مرکز لرستان نسبت به فراوری محتوا و اطلاع رسانی جهت جلوگیری از برگزاری برنامه های چهارشنبه آخر سال و مراسم زیارت اهل قبور در سرانجام سال باید اقدام کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 364

به "خبرنگاران بازارچه های هفتگی در لرستان تعطیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازارچه های هفتگی در لرستان تعطیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید