خبرنگاران امکان ارسال اطلاعات کنتور برق توسط مشترکان فراهم شد

به گزارش مجله گرگانلند، تهران- خبرنگاران- سخنگوی صنعت برق گفت: شرکت توانیر در راستای رفاه حال مشترکان برق، امکان قرائت کنتور و ارسال اطلاعات مصرف برق توسط مشترک را از طریق درگاه های دیجیتال فراهم کرده است.

خبرنگاران امکان ارسال اطلاعات کنتور برق توسط مشترکان فراهم شد

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، مصطفی رجبی مشهدی افزود: استفاده از این امکان به طور کامل اختیاری است و در صورتی که مشترکان تمایلی برای استفاده از این امکان نداشته باشند همکاران صنعت برق برای خواندن کنتور مراجعه خواهند کرد.

وی ادامه داد: مشترکانی که هنگام مراجعه مامور در محل حضور ندارند و یا به هر دلیلی تمایل ندارند ماموان خواندن کنتور به محل مراجعه کنند می توانند پس از دریافت پیامک شرکت توزیع و در بازه زمانی مشخص شده در پیامک ارسالی اطلاعات مصرف را به نشانی www. Saapa.ir اعلام کنند.

رجبی مشهدی گفت: مشترکان مذکور می توانند اطلاعات را همچنین از طریق اپلیکیشن خدمات غیر حضوری برق که از سایت شرکت های توزیع قابل دریافت است اعلام کنند.

سخنگوی صنعت برق ادامه داد: شرکت های توزیع پس از بررسی و صحت سنجی اطلاعات مصرف، قبص صادر خواهند کرد و در صورت ارسال نشدن یا ارسال نادرست اطلاعات، ماموران طبق روال مراجعه خواهند کرد.

وی افزود: خدمات ویژه ای در اپلیکیشن غیر حضوری برق پیش بینی شده است، امکان ارسال اطلاعات فقط با عکس از کنتور با تلفن همراه و ارسال آن در محیط نرم افزاری و راهنمایی چگونگی خواندن کنتور از این امکان ها است.

رجبی مشهدی توصیه کرد: مشترکان این برنامه نرم افزاری را روی تلفن های همراه خود نصب کرده و از آن برای ارسال اطلاعات استفاده کنند.

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان ساخت: نرم افزار علاوه برفراهم کردن امکان ارسال اطلاعات مصرف برق، امکان مشاهده و پرداخت قبض را فراهم کرده و در آینده ای نزدیک همه خدمات غیر حضوری فروش و پس از فروش شرکت توزیع از این طریق انجام می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 487

به "خبرنگاران امکان ارسال اطلاعات کنتور برق توسط مشترکان فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران امکان ارسال اطلاعات کنتور برق توسط مشترکان فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید