حزب الله در بیانیه ای اتهامات رسانه ای علیه این جنبش را تکذیب کرد

به گزارش مجله گرگانلند، پس از آنکه برخی رسانه های لبنانی، معترضان در برابر بانک مرکزی این کشور را وابسته به حزب الله معرفی کردند، این جنبش با صدور بیانیه ای اتهام مذکور را تکذیب کرد.

حزب الله در بیانیه ای اتهامات رسانه ای علیه این جنبش را تکذیب کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در آخرین ساعات دیشب (سه شنبه شب) تعدادی از معترضان لبنانی در برابر بانک مرکزی این کشور دست به تظاهرات زدند و شیشه ای آن را شکستند.

بر اساس گزارش شبکه المیلادین، معترضان در اعتراض به شرایط بد اقتصادی تعدادی از شیشه های بانک های دیگر در خیابان الحمرا را نیز شکستند و همین باعث شد که نیروهای امنیتی با گاز اشک آور برای متفرق کردن معترضان وارد عمل شود.

تعدادی از معترضان و نیروهای امنیتی در پی این درگیری ها آسیب دیدند و نیروهای امنیتی مرتب از معترضان درخواست کردند محل را ترک کنند وگرنه به عنوان آشوبگر تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.

بر اساس گزارش المیادین، با تلاش نیروهای امنیتی، صبح امروز اوضاع بیروت آرام گرفته است.

به همین دلیل، برخی رسانه های لبنانی از جمله شبکه ام تی وی مدعی شدند، معترضان در برابر بانک مرکزی وابسته به دو گانه شیعی حزب الله و امل بوده اند.

پس از این موضوع، دفاتر رسانه ای امل و حزب الله در دو بیانیه جداگانه این اتهامات را رد کردند.

بر اساس گزارش شبکه المنار، بخش رسانه ای حزب الله گفت، گزارش شبکه ام تی وی و خبرنگار آن از از معترضان در برابر بانک مرکزی صحت ندارد.

معترضان لبنانی هفته جاری را هفته خشم نامیده اند و به تظاهرات خود در برخی مناطق این کشور ادامه می دهند. سه ماه از آغاز این تظاهرات در لبنان می گذرد و این کشور همچنان دولت ندارد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 216

به "حزب الله در بیانیه ای اتهامات رسانه ای علیه این جنبش را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حزب الله در بیانیه ای اتهامات رسانه ای علیه این جنبش را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید