حذف مالیات بر سهام و سپرده بانکی از طرح مجلس

به گزارش مجله گرگانلند، خبرنگاران : رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بند مربوط به اخذ اقتصادیات از سهام و سپرده بانکی از طرح مجلس در اصلاح قانون اقتصادیات های مستقیم حذف شد.

حذف مالیات بر سهام و سپرده بانکی از طرح مجلس

به گزارش خبرنگاران به نقل از صدا و سیما ،محمد رضا پور ابراهیمی از تغییر عنوان این طرح خبر داد و اضافه کرد: طرح اصلاح موادی از قانون اقتصادیات های مستقیم جایگزین طرح اقتصادیات بر عایدی شد، اما در ذیل این سرفصل موضوع اقتصادیات بر عایدی هم قرار گرفته است.

وی با اشاره به تصویب کلیات طرح اصلاح موادی از قانون اقتصادیات های مستقیم، گفت: محتوای متن طرحی که در ابتدای مجلس یازدهم در قالب طرح اقتصادیات بر عایدی آمده بود، شامل اقتصادیات بر سهام و سپرده های بانکی می شد که این موضوع کاملا از دستور کار خارج شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شرح داد: موضوع اقتصادیات بر عایدی که در ذیل طرح اصلاح قانون اقتصادیات های مستقیم گنجانده شده است، هیچ ارتباطی با اقتصادیات بر سهام و سپرده های بانکی ندارد و در کمیسیون اقتصادی نیز بر این موضوع تاکید شد.

وی با اشاره به لزوم تصویب این قانون تا زمان بررسی بودجه سال آینده، گفت: تصمیم گیری هر چه سریعتر در حوزه های اقتصادیاتی یکی از مولفه های مهم اصلاح ساختار اقتصادی بودجه است.

همچنین در جلسه بعد از ظهر امروز کمیسیون اقتصادی کلیات طرح بانکداری جمهوری اسلامی نیز تصویب شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 675

به "حذف مالیات بر سهام و سپرده بانکی از طرح مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف مالیات بر سهام و سپرده بانکی از طرح مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید