توئیتر اطلاعات جعلی کرونا را برچسب می زند

به گزارش مجله گرگانلند، به گزارش خبرنگاران به نقل از پرس اسوسیشن، طبق اعلام توئیتر، از این پس در صورتی که توئیتی حاوی اطلاعات جعلی درباره ویروس کرونا منتشر شود، به کاربران این پلتفرم هشدار داده می شود.

توئیتر اطلاعات جعلی کرونا را برچسب می زند

قانون جدید آخرین بخش از سیاست های سختگیرانه این شبکه اجتماعی برای انتشار اطلاعات جعلی مرتبط با کووید 19 است. طی این اقدام توئیتر به طور گام به گام معین می کند کدام توئیت ها برچسب می خورند و فقط پست هایی را حذف می کند که خطرناک هستند.

برخی توئیت ها با برچسبی زیر آنها منتشر می شوند که کاربران را به لینکی حاوی اطلاعات درباره کووید 19 هدایت می کند. بقیه توئیت ها احتمالاً با برچسب هشدار منتشر می شوند تا کاربران متوجه شوند قسمتی یا تمام محتوای به اشتراک گذاشته شده در این توئیت برخلاف اطلاعات کارشناسان بهداشت عمومی درباره کووید 19 است.

این شبکه اجتماعی به طور مستقیم صحت آزمایی نمی کند یا غلط بودن اطلاعات را اعلام نمی کند. برچسب های هشدار کاربران را به توئیت های تأیید شده، وب سایت های رسمی بهداشت عمومی یا گزارش های خبری هدایت می کند.

توئیتر این برچسب ها را در 40 زبان ارائه می کند. همچنین توئیت هایی که قبل از اعلام این اقدام منتشر شده اند نیز شامل فرایند برچسب گذاری می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 531

به "توئیتر اطلاعات جعلی کرونا را برچسب می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیتر اطلاعات جعلی کرونا را برچسب می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید