تغییر برنامه های تیم ملی کبدی به خاطر شیوع کرونا

به گزارش مجله گرگانلند، رییس فدراسیون کبدی گفت: کرونا برنامه های تیم ملی کبدی را تغییر داده و منتظر اعلام زمان مسابقات جهانی و آسیایی هستیم.

تغییر برنامه های تیم ملی کبدی به خاطر شیوع کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، عباس اورسجی روز یکشنبه گفت: ملی پوشان تقریبا یکسال است که در هیچ مسابقاتی شرکت نکردند و قرار بود که تیم ملی کبدی در آبان ماه در مسابقات قهرمانی دنیا در دوبی شرکت کند اما به دلیل کرونا این رقابت ها لغو شد.

وی با بیان اینکه فدراسیون دنیای کبدی هنوز تاریخی را برای برگزاری مسابقات دنیای یا آسیایی ارایه نکرده است، گفت: بلافاصله پس از اعلام برنامه های فدراسیون دنیای کبدی، اردوی تیم ملی را شروع می کنیم و برنامه ریزی های لازم را برای آماده سازی ورزشکاران انجام می دهیم.

وی درخصوص به تعویق افتادن اردوی تیم ملی کبدی ساحلی گفت: قرار بود اردوی تیم ملی کبدی ساحلی در ابتدای آبان برگزار گردد اما به دلیل کرونا این اردوها لغو شد. به همین دلیل کبدی کاران زیر نظر سرمربی تیم به صورت انفرادی تمرین می نمایند. اردوی اول به مدت پنج روز برای 80 ورزشکار در بخش زنان و مردان برگزار می کنیم.

رییس فدراسیون کبدی افزود: سه روز اول این اردو عملکرد کبدی کاران را ارزیابی می کنیم و بعد از آن با نظر کادر فنی 70 درصد از ورزشکاران از این فهرست خط می خورند. در نهایت 16 نفر در بخش زنان و 16 نفر در بخش مردان انتخاب خواهند شد.

وی با بیان اینکه اواخر آبان اردوی تیم ملی کبدی ساحلی را برگزار می کنیم، گفت: قرار بود اردوی تیم ملی را در استان ها برگزار کنیم اما به دلیل کرونا اجازه برپایی آن را در استان ها نداریم. به همین دلیل در مجموعه کمپ ساحلی بعثت تهران اردوی تیم ملی برگزار می گردد.

اورسجی یادآور شد: خوابگاه کبدی کاران را به گونه ای مهیا کردیم تا تنها 4 ورزشکار در یک اتاق حضور داشته باشند. جالب است بدانید پیش از بحران کرونا 16 ورزشکار در یک اتاق بودند.

وی ادامه داد: اکنون در حال رایزنی با دو استان گلستان و هرمزگان هستیم زیرا شرایط بهتری نسبت به دیگر استان ها برای برگزاری اردوی تیم ملی دارند. در صورت موافقت استانداران به جای برگزاری اردوها در تهران در یکی از این استان ها برپا می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 807

به "تغییر برنامه های تیم ملی کبدی به خاطر شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر برنامه های تیم ملی کبدی به خاطر شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید