تظاهرات معترضان دولت ارمنستان برای برکناری پاشینیان

به گزارش مجله گرگانلند، عواقب جنگ قره باغ برای ارمنستان گویا تمامی ندارد و معترضانِ خواستار استعفای نخست‌وزیر ارمنستان ظهر امروز (سه شنبه) بار دیگر در خیابان‌های ایروان حاضر شدند و در حال ایجاد مانع در خیابان ها در چند منطقه پایتخت هستند.

تظاهرات معترضان دولت ارمنستان برای برکناری پاشینیان

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به نقل از خبرگزاری آرمن پرس، براساس گزارش‌ها نیروهای پلیس نیز در حال کوشش برای جلوگیری از تجمع هستند.

خبرگزاری آرمن پرس همچنین گزارش داد که معترضان در حال ایجاد موانع در خیابان میاسنیکیان با یک کامیون سنگین هستند.

در همین حال گگام مانوکیان یک مقام حزبی در ارمنستان که به همراه معترضان در این اعتراض حضور داشت در خیابان ماشتوتس توسط پلیس بازداشت شد.

آرمن پرس بیان کرد که اعتراض ها در چند بخش ایروان در جریان است.

خبرگزاری اسپوتنیک پیشتر گزارش داده بود که احزاب سیاسی مخالف در ارمنستان بیان کردند معترضان امروز در سراسر این کشور بار دیگر تظاهرات می نمایند و بر درخواست استعفای نخست وزیر ارمنستان تاکید خواهند داشت.

معترضان در ارمنستان در حالی همچنان بر مواضع خود اصرار دارند و به نخست‌وزیر این کشور برای کناره‌گیری اولتیماتوم داده‌اند که این احتمال وجود دارد اوضاع سیاسی این کشور دستخوش تحولات جدیدی گردد.

از زمان حصول توافق آتش‌بس جدید در قره‌باغ میان ارمنستان-روسیه- جمهوری آذربایجان، بعضی معترضان در ارمنستان نسبت به این توافق‌ اعتراض کردند و معتقدند که ایروان در این زمینه عقب‌نشینی نموده و عرصه را به رقیبش جمهوری آذربایجان واگذار نموده است.

در این میان مقامات دولتی ارمنستان به ویژه نیکول پاشینیان نخست وزیر این کشور بارها تاکید نموده‌ است که موافقت ایروان برای امضای این توافق نامه در راستای منافع ملی بوده اما معترضان دست از اعتراض های پراکنده‌شان برنداشته‌اند. تغییرات در این کشور از جمله معرفی وزرای خارجه و دفاع جدید نیز موجب کاهش نارضایتی مخالفان نشد. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 814

به "تظاهرات معترضان دولت ارمنستان برای برکناری پاشینیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات معترضان دولت ارمنستان برای برکناری پاشینیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید