برنامه یوونتوس برای ادامه فصل در صورت اخراج پیرلو

به گزارش مجله گرگانلند، طبق ادعای رسانه های محلی مدیران باشگاه یوونتوس در صورت باخت این تیم در بازی فردا شب با سرمربی تازه کار خود قطع همکاری خواهند کرد.

برنامه یوونتوس برای ادامه فصل در صورت اخراج پیرلو

به گزارش خبرنگاران، احتمال اخراج آندره آ پیرلو از سرمربیگری تیم فوتبال یوونتوس از همه زمان دیگری بیشتر شده است. بعد از دو بازی بدون برد متوالی که باعث ایجاد فاصله ای 12 امتیازی با صدر جدول و سقوط بانوی پیر به رده چهارم شده است، حالا پیرلو خودش را محکوم به کسب پیروزی در بازی های به جامانده تا سرانجام فصل می ماند، چون از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان مانند اسکودتو چیزی نیست که از او هر چند با تجربه کم مربیگری قابل پذیرش باشد؛ به همین دلیل زمزمه اخراج هافبک سابق بانوی پیر در صورت باخت در بازی فردا شب (بازی خانگی معوقه مقابل ناپولی از هفته سوم) شنیده می گردد و شبکه اسپورت ایتالیا یکی از منابعی است که این خبر را اعلام نموده است؛ اما در صورت اخراج پیرلو چه کسی جانشین او خواهد شد؟

یوونتوس از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان حذف شده و در صورت باخت به ناپولی، سهمیه اش در لیگ قهرمانان هم به خطر خواهد افتاد به خصوص که این تیم در هفته های آینده باید با هر سه تیم بالای جدول یعنی اینتر، میلان و آتالانتا هم بازی کند.

طبق گزارش نشریه رپوبلیکا؛ در صورت اخراج پیرلو، یوونتوس دستیار او ایگور تودور را به طور موقت و تا سرانجام فصل مسئول راهنمایی تیم خواهد نمود. به تازگی بحث بازگشت ماسیمیلیانو آلگری به تورین مطرح شده است اما سرمربی سابق بانوی پیر که سال 2019 از این تیم اخراج شد با دو مدیر باشگاه پاول ندود و فابیو پاراتیچی - کسانی که با فشار آوردن روی رئیس باشگاه مسبب اخراج آلگری شدند - رابطه خوبی ندارد. او اما هنوز با آندره آ آنیلی رئیس باشگاه رابطه ای صمیمی دارد و دو روز پیش هم این دو با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش شبکه اسپورت مدیاست؛ یوونتوس شیفه زین الدین زیدان است اما سرمربی کنونی رئال مادرید تا پیش از سرانجام فصل جاری حاضر به ترک این تیم نخواهد شد و بسته به نتایجی که در این فصل خواهد گرفت هم معین نیست که حتی در سرانجام فصل نیز بخواهد از این تیم جدا گردد.

گزینه دیگر یووه، جان پیرو گاسپرینی است که آتالانتا را طی سه فصل اخیر به یک مدعی جدی در رقابت ها داخلی و تیمی قابل احترام در عرصه رقابت های اروپایی تبدیل نموده است. در ردیف های بعدی فهرست جانشینان احتمالی پیرلو هم نام افرادی مانند سیمونه اینزاگی (سرمربی لاتزیو) و لوچانو اسپالتی (سرمربی سابق اینتر) شنیده می گردد اما همه این افراد در صورت استخدام هم از ابتدای فصل آینده کارشان را آغاز خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1089

به "برنامه یوونتوس برای ادامه فصل در صورت اخراج پیرلو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه یوونتوس برای ادامه فصل در صورت اخراج پیرلو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید