برنامه ریزی ویژه اقتصادی برای آینده فدراسیون فوتبال

به گزارش مجله گرگانلند، دبیرکل فدراسیون فوتبال با همکاری بخش بازاریابی این فدراسیون برنامه ریزی ویژه را برای حل مسائل مالی خود آغاز کرده است.

برنامه ریزی ویژه اقتصادی برای آینده فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در حالیکه طی سال های اخیر مشکل بزرگ فدراسیون در انتقال منابع مالی خود از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا لاینحل باقی مانده و به گفته دبیرکل فدراسیون این مبلغ در حال حاضر رقم قابل توجهی است اما فدراسیون فوتبال به صورت موازی فعالیت جدیدی را هم آغاز کرده است.

بر اساس خبرهای رسیده و با توجه به ماموریت هیات رییسه به دبیرکل فدراسیون در هفته های گذشته،مهدی محمد نبی،برنامه ریزی ویژه را به همراه صادق درودگر،رییس کمیته بازاریابی فدراسیون آغاز کرده تا بتواند پای چند حامی مالی جدید را به فدراسیون باز کند.

ظاهرا مذاکرات اجرا شده در این باره جهت جذب اسپانسر جدید برای فدراسیون فوتبال نتایج مثبتی در پی داشته که در این صورت گره گوری از مسائل مالی فدراسیون باز خواهد شد.

فدراسیون فوتبال بیش از 6 میلیون یورو از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا مطالبه دارد که به دلیل تحریم های ظالمانه موضوع انتقال این وجه قابل توجه تا به امروز رنگ واقعیت به خود نگرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 877

به "برنامه ریزی ویژه اقتصادی برای آینده فدراسیون فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی ویژه اقتصادی برای آینده فدراسیون فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید