بایدن تیم مقابله با بحران کرونا تشکیل می دهد

به گزارش مجله گرگانلند، رئیس جمهور منتخب آمریکا قصد دارد امروز دوشنبه تیم 12 نفره مقابله با بحران ویروس کرونا را معرفی کند.

بایدن تیم مقابله با بحران کرونا تشکیل می دهد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا زمانی که در ماه ژانویه قدرت را در دست بگیرد، با بحران فوری بهداشت و سلامت مربوط به شیوع ویروس کرونا روبرو خواهد شد. این مساله فشار زیادی را به تیم بهداشت و سلامت وی وارد کرده است تا از هم اکنون به فکر چاره اندیشی باشند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، در حالی که موج سوم ویروس کرونا موجب افزایش مبتلایان و فوتی ها در ایالت های مختلف امریکا شده است، پیش بینی می شود با سردتر شدن هوا وخامت اوضاع بیشتر شود.

بایدن طی ماه های اخیر مشاوره هایی را از مقام های سابق بهداشت و سلامت آمریکا دریافت کرده است. پیش بینی می شود این مقام ها در دوره انتقال قدرت نیز به ارائه مشاوره های خود به بایدن ادامه دهند. بایدن نیز عصر شنبه گفته است که تیم مقابله با ویروس کرونا را به زودی معرفی خواهد کرد.

بایدن در نخستین سخنرانی به عنوان رئیس جمهور منتخب آمریکا گفت: روز دوشنبه تیم ویژه مقابله با بحران ویروس کرونا را معرفی خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 809

به "بایدن تیم مقابله با بحران کرونا تشکیل می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن تیم مقابله با بحران کرونا تشکیل می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید