اوج گیری تلفات کورونا در ایتالیا ، مرده ها بدون مراسم دفن می شوند

به گزارش مجله گرگانلند، شمار موارد عفونت با ویروس کورونا در ایتالیا به 4747 نفر و شمار مرگ های ناشی از آن به 197 مورد رسید.

اوج گیری تلفات کورونا در ایتالیا ، مرده ها بدون مراسم دفن می شوند

با ما همراه باشید و با خرید تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه به این ترتیب ایتالیا از لحاظ شمار موارد مرگ ناشی از ویروس کورونا در رده دوم پس از چین قرار می گیرد.

در همین حال خبرنگار گاردین در رم می نویسد شهرهای قرنطینه شده در ایتالیا تحت فشار هستند، شهرهای بزرگ دارند خالی می شوند و بعضی از افرادی که دچار عفونت شده اند از انگ زنی دیگران شکایت دارند.

11 شهر در شمال ایتالیا تحت قرنطینه هستند- یک شهر در لومباردی و یک شهر دیگر در ونتو- و مدارس در سراسر این کشور تعطیل شده اند و دولت انجام آزمایش برای کشف موارد مثبت را شدت بخشیده است.

ماجراهایی که از ابتدای شیوع بیماری در ایتالیا اتفاق افتاده است، ماهیت متضاد تاثیر ویروس را نشان می دهد از گزارش های اطمینان بخش افرادی که علاج شده اند تا توصیف های رنج افرادی که مرده اند یا در شرایط بحرانی هستند.

زن باردار بیمار شماره یک ایتالیا روز پنجشنبه از بیمارستان مرخص شد. شوهرش یک دونده ماراتون و فوتبالیست آماتور است هنوز در بخش مراقبت های ویژه بستری است.

مردگان که عمدتا افراد سالمند و دارای بیماری زمینه ای هستند، به سرعت و بدون مراسم دفن می گردد تا خطر عفونت ناشی از اجساد کاهش یابد. حتی خفیف ترین سرفه افراد باعث نگرانی نزدیکانشان می گردد.

در خارج از مناطق شیوع بیماری در ایتالیا نیز زندگی روزمره به شد تغییر نموده است. ونیز که معمولا مملو از گردشگران است، خالی است. مغازه ها، کافه ها و رستوران ها در میلان و رم هم که معمولا شلوغ هستند، بی مشتری مانده اند. آژانس های گردشگری تورهای مسافرتی را لغو و چندین خط هوایی پروازهایشان را معلق نموده اند و پیش بینی می گردد بخش گردشگری ایتالیا زیانی 7.4 میلیارد یورویی را متحمل گردد.

همه رویدادهای ورزشی از جمله مسابقات فوتبال سری A تا 3 آوریل پشت درهای بسته بدون تماشاگر برگزار می شوند.

جمهوری چک نیز به همه افرادی که از ایتالیا به این کشور باز می گردند، دستور داده است خودشان را برای 14 روز قرنطینه نمایند و تخطی نمایندگان باید جریمه ای معادل 3 میلیون کراون چک (102 هزار پوند) بپردازند.

بر اساس آخرین آمار مرکز علوم و مهندسی سیستم های دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا موارد ثابت شده عفونت ویروس کورونا تا روز آدینه 16 اسفند به 101587 مورد رسیده است.

  • شیوع ویروس کورونا در چین از اوج عبور می نماید| انتظار برای پاک شدن شهر ووهان

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 356

به "اوج گیری تلفات کورونا در ایتالیا ، مرده ها بدون مراسم دفن می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوج گیری تلفات کورونا در ایتالیا ، مرده ها بدون مراسم دفن می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید