انجام پروژه های کوچک مقیاس یا هدف برقراری ارتباط بیشتر با مردم

به گزارش مجله گرگانلند، معاون اجتماعی شهرداری تهران گفت: از آنجا که قصد داشتیم ارتباطمان با مروم بیشتر باشد و نظر آن ها را جویا شویم دست به اجرای پروژه های کوچک مقیاس محله ای زدیم.

انجام پروژه های کوچک مقیاس یا هدف برقراری ارتباط بیشتر با مردم

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در اولین همایش مدیران برتر ارتباطی شهر گفت: این برنامه قرار بود در هفته ارتباطات برگزار گردد که به دلیل ویروس کرونا به تعویق افتاد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران اضافه کرد: ما از سال گذشته شاخص پایش شاخص ارتباطات را در دستور کار خود قرار دادیم و به اعتقاد من شهر ارتباطی شهری است که مردم بتوانند با یکدیگر مصاحبه نمایند.

محمدی ادامه داد: زحماتی زیادی در حوزه مدیریت شهری کشیده شد و در حوزه ارتباطات نیز عناصر شهر ارتباطی را ابتدا احصا و در سال گذشته آن را پایش کردیم.

وی اضافه کرد: عملکرد 116 مدیر ارتباطی شهرداری تهران پایش شد و ما در سال اول برنامه توانستیم جمع بندی لازم را انجام دهیم و به مردم این سیگنال را بفرستیم که به آن ها ثابت کنیم به فکر مصاحبه با آن ها هستیم

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران اضافه کرد: کوشش ما این است با خلق ابزار هایی به روابط عمومی پایدار برسیم و به شهروندان و مردم اعلام کنیم که آماده مصاحبه با آن ها هستیم.

شهرداری تهران پیشانی ارتباط با مردم است

جوادی یگانه معاون امور اجتماعی شهرداری تهران نیز گفت: آنچه مدیریت شهری را متمایز می نماید مردم و نظر مردم است.

وی اضافه کرد: شهرداری تهران نوعی کنش گر مرزی است بین مردم و سیستم و این موضوع از چند منظر دارای اهمیت است.

جوادی یگانه توضیح داد: شهرداری تهران پیشانی ارتباط با مردم است و این موضوع را می توان از میزان ارتباط مردم با شهرداری در روز سنجید.

معاون اجتماعی شهرداری تهران توضیح داد: گفتمانی که قرار است شکل بگیرد که حول شعار تهران شهری برای همه می توان به آن پرداخت بخش های است که کمتر دیده شده و مورد توجه نبوده است.

وی ادامه داد: ارتباط با مردم و مصاحبه با مردم همه هدف این همایش و مراسم بوده است و بخشی از این با شفافیت عملکرد ها محقق می گردد.

جوادی یگانه گفت: بخش دیگر این مهم با حرف زدن با مردم محقق می گردد. امروز با مردم صحبت کردن نکته مهمی است که کمتر در این سال ها به سراغ آن رفته ایم.

معاون اجتماعی شهردار تهران اضافه کرد: ما از مردم نظرسنجی می کنیم، اما هنوز با مردم حرف نزده ایم. در زمان شیوع کرونا دیدیم که می گردد ارتباطات را مجازی کرد و می توان بخشی از همین صحبت کردن با مردم را از همین طریق پیش برد.

وی گفت: تاکید این همایش می تواند این باشد که مردم برای ما نقطه هدف باشد و مصاحبه با آن ها می گردد برنامه ما.

جوادی یگانه گفت: به اجرای برنامه ها و پروژه های کوچک مقیاس محلی در سال پیش رو اشاره نمود و گفت انتخاب این رویکرد از همین جنس بوده است.

معاون اجتماعی شهردار تهران اضافه کرد: در این حوزه قصد بر این داشتیم تا از مردم محله بپرسیم که اولویت آن ها چه بوده است تا براساس خواست و اولویت آن ها عمل کنیم.

وی ادامه داد: وجه تمایز این دوره از مدیریت شهری با دوره های گذشته این است که همگان یعنی همه ذی نفعان شهر در اجرای هر فرآیندی نقش داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 568

به "انجام پروژه های کوچک مقیاس یا هدف برقراری ارتباط بیشتر با مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام پروژه های کوچک مقیاس یا هدف برقراری ارتباط بیشتر با مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید