اعتراض طرفداران، بازی منچستریونایتد - لیورپول را لغو کرد

به گزارش مجله گرگانلند، ملاقات تیم های فوتبال لیورپول و منچستریونایتد در هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس به دلیل آشوب طرفداران و تجمع آنها در استادیوم خانگی شیاطین سرخ به زمان دیگری موکول شد.

اعتراض طرفداران، بازی منچستریونایتد - لیورپول را لغو کرد

به گزارش خبرنگاران، همانگونه پیش بینی می شد، هجوم طرفداران تیم فوتبال منچستریونایتد به استادیوم اولدترافورد پیش از مصاف خانگی این تیم و لیورپول در هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس منجر به لغو این بازی و موکول شدن آن به زمانی دیگر شد.

گروهی در حدود 200 طرفدار خشمگین و معترض که خواستار بیرون رفتن مالکان آمریکایی باشگاه (خانواده گلیزر) از این باشگاه بودند، عصر امروز (یکشنبه) پیش از ملاقات حساس منچستریونایتد مقابل لیورپول وارد استادیوم اولدترافورد شدند و اعتراض خود به این موضوع را نشان دادند.

در ابتدا اعلام شد که این بازی با چند ساعت تأخیر شروع خواهد شد اما باشگاه منچستریونایتد با انتشار بیانیه ای گفت که امکان برگزاری مسابقه وجود نداشته و مصاف پرافتخارترین تیم های جزیره به زمان دیگری موکول خواهد شد.

در بیانیه باشگاه منچستریونایتد آمده است: به دنبال مشورت های اجرا شده میان پلیس، سازمان لیگ برتر، شورای شهر و سران دو باشگاه، بازی تیم ما مقابل لیورپول به دلایل امنیتی امروز برگزار نمی گردد. ارتباط ما با سازمان لیگ برای معین تاریخ دیگر جهت برگزاری این بازی ادامه خواهد داشت. طرفداران ما کاملاً شیفته منچستریونایتد هستند و ما هم آنها کاملاً دارای حق آزادی بیان و اعتراض مسالمت آمیز هستند. با این حال، ما بابت اخلالی که در برنامه تیم به وجود آمد و نیز اقداماتی که سایر طرفداران، پرسنل باشگاه و نیروهای پلیس را به خطر انداخت متأسفیم. از نیروهای پلیس بابت حمایت و همکاری شان قدردانی می کنیم.

لغو این بازی در حالی است که شکست منچستریونایتد در آن قهرمانی زودهنگام منچسترسیتی صدرنشین را در فاصله 4 هفته به انتها فصل مسجل می کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1150

به "اعتراض طرفداران، بازی منچستریونایتد - لیورپول را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض طرفداران، بازی منچستریونایتد - لیورپول را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید