استعفاء پشت استعفاء

به گزارش مجله گرگانلند، اکنون هیات مدیره استقلال 2 عضو دارد. یکی نظری و دیگری سعادتمند. به تازگی خلیل زاده هم همچون منزوی استعفاء داده است...

استعفاء پشت استعفاء

حمیدرضا عرب،از زمانی که امیر حسین فتحی از سمتش برکنار شد تا به اصطلاح تغییراتی در راستای تقویت کادر مدیریتی باشگاه استقلال انجام گردد تا امروز که این باشگاه 3 سرپرست و مدیرعامل به خود دیده، عملاً هیچ اتفاق مثبتی رخ نداده و حرکت رو به جلویی انجام نشده است. این شرایط نگاه ها را متوجه تصمیم گیران اصلی باشگاه در وزارت ورزش نموده اما به نظر می رسد در این نقطه نیز با استعفاء های اخیر اوضاع برای تصمیم گیری بسیار پیچیده شده و امتناع اعضای هیات مدیره وزارت ورزش را با چالش روبرو ساخته است.

در برهه کنونی تنها احمد سعادتمند و حجت نظری هستند که در هیأت مدیره حضور دارند و بعد از جدایی علی فتح الله زاده از هیأت مدیره کامران منزوی نیز استعفایش را به وزارت ورزش داد و چند روز بعد نیز اسماعیل خلیل زاده از وزارت ورزش خواست با جدایی اش از هیأت مدیره موافقت نمایند.

خلیل زاده نیز همچون منزوی به جدایی از استقلال اصرار دارد و به نظر می رسد این دو عضو سابق فعال در هیات مدیره انگیزه ای برای فعالیت در این حوزه ندارند .

این استعفاهای سریالی نشان می دهد عمق مسائل اقتصادی در این باشگاه به حدی است که حتی کاری از دست خلیل زاده با آن تمکن اقتصادی و کامران منزوی ساخته نیست و این دو نیز به مانند فتح الله زاده به این باور رسیده اند که نمی توانند در این باشگاه کاری از پیش ببرند و کنار می کشند تا افراد دیگری در این حوزه مشغول شوند.

این شرایط در حالی در درجه نخست وزارت ورزش را به چالش کشیده که عبدالرضا موسوی نیز حضور در هیأت مدیره استقلال را نپذیرفت و همچنان پیگیری ها برای راضی کردن او ادامه دارد تا شاید به هیأت مدیره بازگشته و بخشی از مسائل اقتصادی را جبران کند.

در واقع اگر بخواهیم صادقانه به فعل و انفعالات باشگاه بنگریم اولویت در شرایطی که باشگاه استقلال با انبوهی از بدهی های داخلی و خارجی روبرو است، با کسانی است که از لحاظ اقتصادی شرایط مناسبی داشته و بتوانند دیون باقی مانده را به هر شکل ممکن رفع نمایند.

به موازات رایزنی با موسوی بعضی افراد سرمایه دار نیز مد نظر وزارت ورزش هستند تا شاید راضی به حضور در هیأت مدیره شوند اما تا امروز این مذاکرات نتیجه مثبتی نداشته است.

به هرحال هیأت مدیره استقلال با شرایط کنونی شرایط مناسبی برای دریافت تصمیمات مهم ندارد. هیأت مدیره 2 نفره بدون شک برای استقلال گره گشا نخواهد بود و وزارت ورزش اگر می خواهد اوضاع استقلال در بخش مدیریتی را سامان دهد ابتدا باید تعداد اعضای هیأت مدیره را به حد نصاب برساند تا به لحاظ قانونی نیز هیأت مدیره صاحب وجاهت گردد.

سعادتمند: تا دوشنبه صبر کنید

با احمد سعادتمند تماس گرفتیم. مردی که قرار است رل مدیرعامل را برای استقلال بازی کند. سعادتمند در پاسخ به این سؤال که چه برنامه ها و اهدافی برای استقلال دارد تنها به بیان این جمله کوتاه بسنده کرد: بنده قصد مصاحبه ندارم و ترجیح می دهم در شرایط کنونی سکوت کنم تا جلسات برگزار گردد. تا دوشنبه صبر کنید همه چیز تعیین می گردد. اینکه دوشنبه قرار است چه اتفاقی رخ دهد تعیین نیست اما آنچه مسلم است وزارت ورزش لااقل باید یک عضو دیگر به هیأت مدیره اضافه کند تا از نظر قانونی تعداد اعضا به کمترین حد نصاب برسد. شاید تا دوشنبه نیز با استعفای خلیل زاده موافقت گردد و افراد دیگری سکان مدیریت استقلال را در دست بگیرند. البته شرایط کامران منزوی هم ناتعیین است اما احتمال اینکه با استعفای او نیز موافقت گردد بسیار است.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 436

به "استعفاء پشت استعفاء" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعفاء پشت استعفاء"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید