آرزوی موفقیت گواردیولا برای سرمربی جدید بارسلونا

به گزارش مجله گرگانلند، گواردیولا برای سرمربی جدید بارسلونا یعنی کیکه ستین آرزوی موفقیت کرد.

آرزوی موفقیت گواردیولا برای سرمربی جدید بارسلونا

با نرخ تورهای اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دوشنبه شب بود که باشگاه بارسلونا به شکل رسمی گفت که به همکاری خود با ارنستو والورده انتها داده است. بلافاصله بعد از آن سران بارسا گفتند که کیکه ستین، سرمربی سابق بتیس، از این پس روی نیمکت آبی اناری ها خواهد نشست.

انتخاب ستین به عنوان سرمربی بارسلونا، با واکنش های متفاوتی روبرو بوده است. حالا اما پپ گواردیولا نیز به انتخاب ستین به عنوان سرمربی بارسلونا واکنش نشان داده است. سرمربی اسپانیایی سیتی در این باره گفت: من دیده ام که تیم های او همیشه فوتبال خوب و زیبایی بازی می نمایند. آرزو می کنم که برای ستین این بهترین اتفاقات رخ بدهد.

گواردیولا در رابطه با زمان خداحافظی از سرمربیگری نیز گفت: شما به هاجسون نگاه کنید. او 72 ساله است و کاری که حالا در این سن انجام می دهد بی نظیر است. زمانی که شما تا این سن سرمربیگری می کنید یعنی ماندن و نشستن در خانه باعث خستگی تان می گردد. این یک شغل اعتیادآور است. به زودی بازنشسته نخواهم شد اما قطعاً به اندازه هاجسون هم سرمربیگری نخواهم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 170

به "آرزوی موفقیت گواردیولا برای سرمربی جدید بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرزوی موفقیت گواردیولا برای سرمربی جدید بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید